Doctor safaei contact

هزینه تزریق چربی

هزینه تزریق چربی به صورت

بسیاری هستند که به منظور جوانسازی صورت خود تصمیم به تزریق چربی به قسمت های مختلف آن می‌گیرند. در این مقاله از هزینه های تزریق چربی صحبت می‌کنیم. یکی از سوالات پر تکرار مخاطبین این نوع تزریق این است که هزینه تزریق چربی چقدر است؟ آن‌ها می‌خواهند بدانند آیا این عمل مقرون به صرفه است؟ یا هزینه کردن برای آن در مقایسه با سایر روش‌های جوانسازی پوست، منطقی خواهد بود یا نه؟ در پاسخ به این سوال باید عنوان کنیم که هزینه تزریق چربی به عوامل زیادی بستگی داشته و برای همگان نرخ مشخصی ندارد. بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم در این خصوص با متخصص زیبایی خود صحبت کنید تا پس از مشاوره به طور واضح هزینه های عمل را برای شما شرح دهند.

هزینه تزریق چربی به صورت

هزینه تزریق چربی به چه عواملی بستگی دارد؟

در خطوط پیشین گفتیم که هزینه های تزریق چربی به عوامل زیادی بستگی دارند و در واقع این عوامل هستند که قیمت ها را مشخص می‌کنند. در این بخش به این موارد می‌پردازیم و شما را با هر کدام از آن‌ها بیشتر آشنا می‌کنیم.

روش برداشتن چربی

در این روش ابتدا از یکی از قسمت های بدن که دارای چربی است (مانند شکم)، چربی را برمی‌دارند و پس از آماده سازی چربی خارج شده، آن را به محل مورد نظر (مانند صورت) تزریق می‌کنند. این روش توسط پزشکان به منظور زیبایی صورت و برای اصلاح فرم و تناسب سازی قسمت های مختلف بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین کاربردهای درمانی نیز دارد مانند اصلاح بعضی از قسمت های بدن که بر اثر تصادف یا کاهش وزن فرم مناسب خود را از دست داده اند.

حجم چربی که باید تزریق شود

قیمت تزریق چربی به حجم چربی که متخصص زیبایی تزریق می‌کند نیز بستگی دارد. پزشکان این چربی را از بدن و بافت های خود بیمار خارج می‌کنند و مقدار آن نیز بستگی به شدت لاغری ناحیه ای دارد که چربی را به آن تزریق می‌کنند. گاهی افراد به دلیل کاهش وزن، تغییرات هورمونی، سیگار کشیدن و ... دچار کاهش چربی پوست در نواحی مانند گونه و چانه می‌شوند و صورتشان لاغر و استخوانی دیده می‌شود. هرچه صورت لاغرتر باشد نیازمند حجم بیشتری از چربی است که به آن تزریق شود. در نتیجه هزینه تزریق چربی در افراد متفاوت است.

 هزینه تزریق چربی به صورت | حجم چربی

عوامل موثر بر قیمت تزریق چربی

مناطق تزریق چربی

این مورد یک سوال پرتکرار است. همیشه مراجعان از ما می‌پرسند به چه مناطقی می‌توانند چربی تزریق کنند؟ به طور کلی انجام عمل تزریق چربی به نواحی زیر صورت می‎‌گیرد:

  • تزریق چربی به باسن
  • تزریق چربی به پشت دست
  • تزریق چربی به سینه ها جهت حجیم کردن آن‌ها
  • تزریق چربی برای برجسته کردن چانه، گونه و لب
  • اصلاح فرو رفتگی‌های زیر چشم با تزریق چربی
  • ترمیم خط لبخند

واضح است که هزینه تزریق چربی برای هر کدام از این نواحی متفاوت است.

 هزینه تزریق چربی | نمونه تزریق چربی به صورت

هزینه تزریق چربی | نمونه تزریق چربی به صورت

تعداد جلسات لازم برای تزریق چربی

برای نتیجه بهتر و ماندگارتر تزریق چربی طبق نظر پزشک به جلسات بیشتری نیاز است. به همین دلیل هرچه تعداد جلسات تزریق بیشتر شود، هزینه نهایی تزریق چربی نیز افزایش می‌یابد.

هزینه کلینیک

هنگام برنامه ریزی برای این عمل، لازم است هزینه کلینیک را نیز در نظر بگیرید. هنگام مراجعه اولیه به کلینیک، برای شما وقت مشاوره در نظر می‌گیریم. پس از آن مشاوره با پزشک، هماهنگی روز انجام عمل و خدمات پس از تزریق که دریافت می‌کنید به عهده کلینیک است. مواردی مانند مکان کلینیک، پزشکان و نوع خدمات دریافتی نیز بر هزینه های کلینیک دخیل هستند.

دکتر صفایی | هزینه کلینیک | هزینه تزریق چربی

هزینه تزریق چربی به صورت چقدر است

دستمزد جراح

جراحی‌های زیبایی بسیار حساس هستند و کوچک ترین خطا می‌تواند زیبایی چهره شما را از بین ببرد. به همین جهت در انتخاب بهترین و حرفه‌ایی‌ترین جراحان نیز سخت گیر باشید و سلامتی و زیبایی خود را به دستان یک جراح ماهر بسپارید. جراحان برای انجام خدمات زیبایی دستمزدهای متفاوتی دارند که بر اساس تجربه، سوابق کاری، میزان حرفه‌ایی بودن، مدرک تحصیلی و ... مشخص می‌شوند. پیشنهاد می‌کنیم حتما قبل از عمل این مورد را با پزشک خود هماهنگ کنید.  هزینه تزریق چربی | دستمزد جراح تزریق چربی

برآورد هزینه تزریق چربی | قیمت تزریق چربی

قیمت تزریق چربی نواحی مختلف بدن

جهت تزریق چربی به هر ناحیه از بدن، مقدار چربی و روش انجام آن متفاوت است. برخی نقاط مانند بخش‌های مختلف صورت که چانه و گونه‌ها هستند، حساس ترند و لازم است پزشک دقت فوق العاده ایی به خرج دهد. برخی نقاط نیز که آسیب دیده هستند یا لاغرتر هستند، نیازمند تزریق چربی بیشتری هستند. همه این موارد بر روی هزینه تزریق چربی تاثیر گذار هستند. در ادامه این مقاله سعی می‌کنیم در مورد قیمت تزریق چربی به هر ناحیه از بدن صحبت کنیم:

هزینه تزریق چربی صورت

در این روش از فیلر (پرکننده) برای پر کردن نقاطی از صورت که دارای گود رفتگی هستند (مانند زیر چشم ها یا خط لبخند) استفاده می‌کنند. فیلر مورد استفاده‌ی ما چربی طبیعی بدن است که از طریق بدن شخص خود بیمار تامین می‌شود. به همین دلیل شما برای فیلر هزینه ایی نمی‌پردازید. اما پزشکان روش‌های مختلفی برای انجام این عمل به کار می‌برند و همین امر سبب می‌شود هزینه چربی صورت در همه جا یکسان نباشد.

قیمت تزریق چربی | هزینه تزریق چربی صورت

قیمت تزریق چربی به صورت

قیمت تزریق چربی به گونه

می‌دانید که گونه‌های برجسته و پر می‌توانند در زیبایی صورت تاثیر زیادی داشته باشند. به همین جهت افرادی که گونه های لاغری دارند می‌توانند با تزریق چربی به این نواحی، به زیبایی طبیعی صورت خود بیافزایند. هزینه آن به مقدار چربی استفاده شده، روش درمان و جراح بستگی دارد. هرچه جراح حرفه ایی تر باشد، طبیعی است که مبلغ بیشتری برای انجام تزریق چربی به گونه درخواست خواهد کرد.

هزینه تزریق چربی به لب

تزریق چربی به لب امروزه طرفداران زیادی دارد و به دلایل مختلفی این کار را انجام می‌دهند. قیمت تزریق چربی لب به عواملی مانند: مهارت و تجربه جراح، هزینه داروهای لازم و مقدار چربی مورد نیاز برای تزریق بستگی دارد.

هزینه تزریق چربی به سینه

از تزریق چربی به سینه ها (Fat injection to the breast) برای حجم دهی بیشتر و اصلاح فرم آن‌ها استفاده می‌شود و یکی از انواع پرطرفدار عمل‌های زیبایی است. در مورد هزینه ها باید با پزشک متخصص زیبایی خود صحبت کنید چرا که با توجه به متفاوت بودن سایز سینه هر شخص و مقدار چربی استفاده شده، قیمت تزریق چربی برای تمام مراجعین یکسان نخواهد بود. دکتر صفایی | قیمت تزریق چربی سینه | هزینه تزریق چربی سینه

هزینه عمل تزریق چربی به سینه | تزريق ژل به سينه قيمت

قیمت تزریق چربی به زیر چشم

برخی از افراد دچار فرورفتگی زیر چشم هستند که این حالت باعث خسته به نظر رسیدن صورت آن‌ها می‌شود و از جذابیت و تاثیرگذاری چشم ها کم می‌کند. با تزریق چربی به زیر چشم ها این مورد قابل درمان است اما به دلیل حساسیت این قسمت و شل بودن پوست این ناحیه، لازم است جراح دقت ویژه ایی در هنگام تزریق به کار ببرد. بنابراین قیمت تزریق چربی به مقدار چربی و حرفه‌ای بودن جراح بستگی دارد. هزینه تزریق چربی زیر چشم ثابت نیست و برای هر فرد متفاوت خواهد بود.

هزینه تزریق چربی به دست

قیمتی که برای تزریق چربی به دست در نظر گرفته می‌شود مانند دیگر مناطق بدن، به عوامل مختلفی بستگی دارد. از مهم‌ترین فاکتورهای تاثیرگذار مقدار چربی مورد نیاز برای تزریق می‌باشد. تخصص پزشک که عمل را انجام می‌دهد نیز هزینه را تحت تأثیر قرار می دهد، زیرا اعتماد به پزشک تجربه‌ای که او دارد، همیشه اهمیت دارد.

هزینه تزریق چربی در تهران

تزریق چربی یکی از روش‌های زیبایی و جوانسازی پوست است و مراجعین آن را بر سایر روش‌ها ترجیح می‌دهند؛ چراکه از فیلر طبیعی که چربی بدن خود بیمار است استفاده می‌شود و برای نواحی مختلف کاربرد دارد. هزینه‌های تزریق چربی یکسان نیست و به عوامل گوناگونی مانند موارد زیر بستگی دارد:

قیمت تزریق چربی در تهران | هزینه تزریق چربی در تهران

هزینه تزریق چربی به صورت ۱۴۰۲

  • روش انجام تزریق: این عمل به روش‌های مختلف انجام می‌شود که هر کدام نیازمند تکنیک‌هایی است که جراح باید انجام بدهد.
  • امکانات: هرچقدر پزشکان از امکانات و تجهیزات پیشرفته تری برای انجام تزریق استفاده کنند، به همان نسبت قیمت‌ها بالاتر خواهند بود.
  • حساس بودن ناحیه مورد نظر: نواحی مانند گونه ها یا زیر چشم بسیار حساس هستند و کوچک ترین بی دقتی از جانب جراح به زیبایی بیمار لطمه خواهد زد. این مورد نیز بر کم یا زیاد بودن قیمت ها تاثیر گذار است.
  • تعداد جلسات: باید تزریق به تعداد لازم انجام شود تا ماندگاری افزایش پیدا کند و این عامل نیز بر تعیین هزینه ها موثر است.

آیا تزریق چربی تحت پوشش بیمه قرار می گیرد؟

تزریق چربی یک روش درمانی زیبایی محسوب می‌شود و در نتیجه هزینه تزریق چربی تحت پوشش بیمه قرار نمی‌گیرد.

به اشتراک بگذارید :